2016. február 26., péntek

asperger

Én Nándi vagyok és asperger-es.
9 éves,2007.07.február-ban születem.
A kedvenc játékom a minecraft az egy videó játék.
Van túlélő mód,creatíve,hardkor.
És van a többjátékos mód.
Azon szerverek vannak és azon többjátékos.
6000-ft-be kerűl.
Hogyha le akarjuk tölteni a minecraftot kell:jelszó,kedvenc nem tudom milyen film,felhasználó név.
(Minden kocka.)

Van egy 2 éves öcsén ő a legkisebb a családban,van egy 6 éves,van egy 11 éves.
Mutatok egy minecraftos képet: Ez egy skin úgyértem egy ember akivel te vagy.Te vagy.
És én egy endermannel vagyok.
Az:fekete,három kocka magas,tud teleportálni,... (Én a minecraftban nem olyan vagyok hanem jobb:)) Írta:Nándi



150 megjegyzés:

  1. Szia Nándi,
    nagyon tetszik a blogod! Meg tudod mondani, hogy honnan lehet letölteni a Minecraft-ot?
    Köszönöm, Adrienn

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Adrienn!
      A minecrafthoz be kell írni a keresőbe hogy:minecraft.

      Törlés
    2. Másnéven: https://minecraft.net/en-us/store/minecraft/?ref=m

      Törlés
  2. Szia Nándi!

    Szuper a blogod. A kisfiam is szereti a Minecraftot, lehet ő is benéz majd a blogodba :)
    Viki

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Viki a kedvenc szerverem a Szalicil mc.
      Úgy kell rá keresni a szerverekre hogya minecraft mellé be írjuk hogy:
      szerver.

      Törlés
  3. Szia Nándi! Ezzel a játékkal egyszerre többen is játszhatnak? Mindenki ül otthon a saját gépe előtt és ugyanazt játsza?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen hogyha be írtad az ip címét egy szervernek.Vagy hogyha töbször is le töltitek.

      Törlés
  4. Szia Nándi!
    Én még soha nem játszottam a Minecrafttal. Szerinted kipróbáljam? Mi benne a legjobb?
    Köszönöm,
    Anikó

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen próbáld meg!És ha nem szereted a szörnyeket akkor be kell álitani olyanra hogy:creative és békés.

      Törlés
  5. Szia! :)
    Miért jó ez a játék? Annak is javaslod, aki nem nagyon szeret számítógépezni?
    Dóri

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen Dóri a leg jobb a számitó gépen van XBOX-on is telefonon,tableten,...,úgy értem mindenen van.

      Törlés
  6. Szia Nándi! Te hány évesen kezdtél el minecraftozni?
    Saci

    VálaszTörlés
  7. Szia Nándi!
    Klassz a blogod, várom a további bejegyzéseket! :)
    Üdv: Eszter

    VálaszTörlés
  8. Küldjetek sokan a http://kakaokakakakakaka.blogspot.hu/2016/02/asperger.html-re.

    VálaszTörlés
  9. Közös ugyeket a csaknandi@gmail.com

    VálaszTörlés
  10. Szia Nándi! Ügyes vagy, hogy indítottál blogot, a játékos embereknek mindig jól jön 1-2 jó tanács a Minecraft-al kapcsolatban! Sok sikert!
    Üdv: Bea

    VálaszTörlés
  11. Szia Nándi! Ügyes vagy, hogy indítottál blogot, a játékos embereknek mindig jól jön 1-2 jó tanács a Minecraft-al kapcsolatban! Sok sikert!
    Üdv: Bea

    VálaszTörlés
  12. Szia Nándi! Nagyon örülök, hogy olvashatom a blogodat. Én még sosem játszottam számítógépes játékkal. Szerinted melyikkel kezdjem?

    VálaszTörlés
  13. Szia Nándi! Nekem is van egy kisfiam, Ő 10 éves, és szintén szereti a Minecraftot. Majd fog írni Neked, biztos tudsz segíteni neki. Szia András

    VálaszTörlés
  14. Szia Nándi! Szuper jó fej vagy!
    Klassz a blog!

    VálaszTörlés
  15. Szia Nándi!Az én 12 éves fiam is nagyon szereti a minecraftot!most pedig Empirecrafot játszik.

    VálaszTörlés
  16. Szalicil mc szerver címe:play.szalicilmc.hu:49184
    (Én most megyekey órát játszani rajta hogyha ti is akartok.)

    VálaszTörlés
  17. Szia Nándi! Várom a további bejegyzéseket. Creative-ban én is szívesen játszanék, csak sajnos időm nincs rá! :)
    (Laci és Balázs anyukája vagyok, várunk délután! :) )

    VálaszTörlés
  18. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  19. Szia Nándi! Képzeld nekem is van egy kisfiam aki most már 14 éves múlt és szintén Aspergeres. Ha van kedved esetleg beszélgetni vele bármiről akkor szerintem ő is partner lenne ebben. Márknak hívják és szintén szereti a számítógépes játékokat. mit szólsz az ötlethez? Üdv, Richard

    VálaszTörlés
  20. Adjátok meg az email címetek!

    VálaszTörlés
  21. Adjátok meg az email címetek!

    VálaszTörlés
  22. Szia Nándi! Az én kisfiamnak is a minecraft a kedvenc játéka. Az ő skinje szivacs vagy PLATINUM123321. Hátha találkoztok majd egy szerveren ;) Remélem sokszor olvashatok még tőled :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az én sinkem enerman a play.szalicilmc.hu:49184 ez a kedvenc szerverem címe.

      Törlés
    2. Ez a felhasználó nevem:_Nandi_

      Törlés
  23. Kedves Nándi! Az én kisfiam is apergeres. 7,5 éves. Még nem tud olvasni, most tanul de ha megtanult majd megmutatom Neki is a blogodat.

    VálaszTörlés
  24. Szia Nándi! Az én kisfiam is szereti a Minecraftot, ő is egész nap játszaná. Én csak a Tudás Fáját ismerem belőle. Ott néha jó nehéz kérdések vannak, nem? Jó játékot, és írj gyakran :)

    VálaszTörlés
  25. Szia Nándi! Az én kisfiam is szereti a Minecraftot, ő is egész nap játszaná. Én csak a Tudás Fáját ismerem belőle. Ott néha jó nehéz kérdések vannak, nem? Jó játékot, és írj gyakran :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, most felvilágosított, hogy a MesterMC és a Minecraft nem ugyanaz teljesen. Ez a Tudás Fája a MesterMC-n van, az a lényege, ha tudod a választ a kérdésekre, 3 koronát nyersz.

      Törlés
    2. Na, most felvilágosított, hogy a MesterMC és a Minecraft nem ugyanaz teljesen. Ez a Tudás Fája a MesterMC-n van, az a lényege, ha tudod a választ a kérdésekre, 3 koronát nyersz.

      Törlés
  26. Szia Nándi! Nagyon tetszik a blogod �� képzeld az én kisfiam (8 éves) ő is aspergeres és a kedvence szintén a minecraft. Ő nem ír blogot, viszont videózik, rengeteg videója van a youtubeon. Szerintem lenne közös témátok, jó lenne összeismerkedni, ha van kedved. A kisfiam : krisztian.kurtan a youtube-on.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Meg néz a videóit és fel iratkozok ha jók a videói.

      Törlés
  27. Kedves Nándi! Gratulálok a blogod beindításához, várom a további bejegyzéseket! :) Csak így tovább! ;-)

    VálaszTörlés
  28. Szia Nándi! A testvéreidet hogy hívják? a nagyobbak is szeretik a számítógépes játékokat?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A 11 éves Réka ő is szereti 2 éves ő Ábi ő is szereti 6 éves Misi is szereti.

      Törlés
  29. Szia Nándi!
    Sophie vagyok,9éves és én is minecraftozok.
    Nagyon-nagyon sokat segítettél ezzel a bloggal!!!Szerintem folytathatnád, mert nagyon jó!!!!!!!!!!!!
    Szeretettel: Sophie!

    VálaszTörlés
  30. Szia Nándi!
    Szilvi vagyok. Jó ötlet ez a blog. Nehéz volt megcsinálni? Valaki segített, vagy egyedül vagy ilyen ügyi? :-) Van már ötleted, hogy miről fogsz még írni nekünk?

    VálaszTörlés
  31. Jó ötlelt Milán:)Kössz az öcsém is játsz majd rajta.

    VálaszTörlés
  32. Én szívesen olvasnék a mindennapjaidról. Például hogyan telik egy nap, amikor épp nem a blogodat csinosítgatod és nem Minecraftozol.:-)
    Erről jut eszembe, sokat ülsz a gép előtt az új "vállalkozásod" miatt?

    VálaszTörlés
  33. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  34. Szia Nándi!
    Szuper ez a blog, azt hiszem kipróbálom a Minecraftot.

    VálaszTörlés
  35. Szia Nándi!
    Tetszik a blogod :) Azt hiszem fel kell kötnöm a gatyám, hogy mire a most 6 éves lányom elkezdi ezeket a játékokat, megértsek belőlük bármit is.
    Olvasni is szeretsz? Ha igen, miket?

    Üdv,
    Zita

    VálaszTörlés
  36. Szia Nándi!

    Timi vagyok. Én is nagyon sokat ülök a gép előtt, ahogy Te is, bár nem minecraftozok. De írni én is szoktam, úgyhogy máris van bennünk valami közös! Filmeket is nézel? Milyeneket?

    VálaszTörlés
  37. Szia Nándi! Én Lili vagyok és a tesóm, Levi nagyon sokat minecraftozik, de én még nem játszottam vele. Mitől olyan izgalmas?Örülök, hogy írhatok neked :-)

    VálaszTörlés
  38. Szia Nándi Erika vagyok egy asperger szindrómás anyuka és gyermekem is szintén aspergeres!
    Nagyon ügyes vagy!
    Kisfiam 8-éves és egy nagyon okos kisfiú mint te is!
    Bár van hogy csak a számítógép segítségével beszél..
    Sokat jelent nekünk a számítógép és ezek szerint neked is 😊
    Örülök hogy blogot is írsz és nagyon drukkolok hogy minél többen megismerjék az asperger szindróma pozitív oldalát is!
    Mert hogy van!
    Legyen nagyon szép és vidám estéd!

    VálaszTörlés
  39. Szia Nándi! Szeretném megkérdezni, hogy egy 6 éves, olvasni tudó kisfiúnak ajánlod a Minecraft-ot?
    Köszönettel: Anikó

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az öcsémis ilyen minta te gyereked és minecraftozik:)

      Törlés
  40. Szia Nándi, az én kisfiam is imádja a Minecraft-et és képzeld, ő is aspergeres! Kicsi a világ, igaz? :-)
    A blogod szuper, én biztosan állandó olvasód leszek!

    VálaszTörlés
  41. Szia Nándi, az én kisfiam is imádja a Minecraft-et és képzeld, ő is aspergeres! Kicsi a világ, igaz? :-)
    A blogod szuper, én biztosan állandó olvasód leszek!

    VálaszTörlés
  42. Szia Nandi, nagyon örültem amikor olvastam az első bejegyzésedet. Nekem is van egy kisfiam Ő is 9 éves és minden percben csak jatszana.�� Egyenlőre nem tudjuk, hogy aspi mint te de, szívesen játszana veled... Irj hogyan érhetünk el Szandra

    VálaszTörlés
  43. Szia Nándi, az én egyik unokám is minecraft rajongó :)
    2. osztályos, de nem nagyon szeret olvasni, pedig már óvodás korában elég jól ment neki, de aztán az iskolában mintha elfújták volna a tudását :(
    De van egy nagyon jó könyv sorozat, amit most elkezdett önállóan olvasni: "A gyémántkard küldetés - Egy nem hivatalos Minecraft-regény - Első könyv" Winter Morgan írta
    Talán neked is tetszene :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nekem a csontik inváziója volt a könyv tárbol:)

      Törlés
  44. Szia Nándi! Úgy hallottam magántanuló vagy. Az én gyerekeim is azok. Te hogy osztod be a napodat?

    VálaszTörlés
  45. Szia Nándi! Úgy hallottam magántanuló vagy. Az én gyerekeim is azok. Te hogy osztod be a napodat?

    VálaszTörlés
  46. Szia Nándi!
    Nagyon ügyes vagy,jó ez a blog :) nagyon nem vagyok otthon ezekben a számítógépes játékokban,írnál nekem kicsit többet erről,amivel te játszol? Köszi,szép napot!

    VálaszTörlés
  47. Hello én Levi vagyok,én is aspergeres vagyok majdnem 10 éves.
    én is játszom a minecraftal. Szívesen ismerkednék veled.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. az nagyon jó. Április 2-án megyünk a
      Sétára az autizmusal élőkèrt,ott
      Találkozhatunk.Ti jöttök? Szólj
      Anyukádnak.

      Törlés
  48. A kisfiamnak is ez a kedvenc játéka!

    VálaszTörlés
  49. Szia Nandi, udv Nemetorszagbol! Az en lanyom (10 eves) is imadja a Minecraft-ot! Ha szeretned, szivesen lerajzolja Neked a kedvenc figurait es elkuldjuk levelben!

    Sok szeretettel udvozlunk!

    VálaszTörlés
  50. Szia Nándi!

    Nekem egy kislányom és egy kisfiam van. Ők mindketten nagy Minecraft játékosok, csodás dolgokat építenek, és rengeteg skin-t is készítettek már. Sokat tanultak is a játékból pl. különböző ásványi anyagok, ilyesmik.
    Ismered a Planet Minecraft webolalt?

    Azt mondják nagyon klassz!

    :-)

    VálaszTörlés
  51. Szia Nándi!
    A Minecraftban vannak szörnyek?
    Melyik a legijesztőbb? Hogyan lehet legyőzni?
    Szuper a blogod, üdv:
    Andi

    VálaszTörlés
  52. Szia Tomi vagyok tetszik a blogod én is szeretem a Minecraftot én tableten játszok kreatív módban!!! szuper lehetsz Minecraftban Alex skin a kedvencem találkoznék veled világhódító leszel a Minecraftban
    :)




    VálaszTörlés
  53. Anyi hogy anya gmail járol írtam XD

    VálaszTörlés
  54. Judit Farkas Darnal ezen az e-mail címen írj: csaknandi@gmail.com

    VálaszTörlés
  55. Válaszok
    1. tudod hogy kell vas gólemet tomi vagyok XD :)

      Törlés
    2. minecrafton kívül mit szeretsz ?

      Törlés
    3. Hát semit és a vas golemet úgykell t alak vas tömb és rá egy tök 5 vastömb:)

      Törlés
  56. Képzeld megtaláltam a szervered van az egyik ládádba vas vaskard csákány és alma? ha LOL!!!!!!!

    VálaszTörlés
  57. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés

  58. Tomi az én e-mailom: csaknadi@gmail.com

    Ezen tudunk dumizni

    VálaszTörlés
  59. igen leszek a BARÁTOD írok a saját e-mail omon farkasdarnaitamas@gmail.com XD Lájk

    VálaszTörlés